Fraktkostnaden är 69kr inom Sverige. Även för de möbler som ligger upplagda i webbutiken!

Paket från För alla rum skickas med DHL till servicepoint.

Beställningar från fjärrlager, skickas med Postnord till utlämningsställe.

Leveranstid kan variera beroende på typ av varor, samt var du bor. Alla beställningar behandlas vart efter de inkommer och sänds när de är klara.

Kontrollera om artikeln är en beställningsvara. Detta gör du på produktens sida.

Om där inte står något, kontakta oss: order@forallarum.se

Öppet köp / Retur. Du har full rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar. Önskar du returnera en vara står du själv för returfrakten. Gäller EJ beställningsvaror ( möbler ) samt rabatterade produkter. Varan ska vara oanvänd och returneras i eventuell originalförpackning med originalhandlingar samt dina kunduppgifter.

____________________________

.Gör så här:

1. Packa produkterna mycket väl så de håller i transporten. Du står själv för ansvaret att produkterna kommer fram hela. Lägg i lapp med ditt namn, adress och ordernummer

2. Köp en frakt (OBS! Du ska inte be om en returfrakt utan en vanlig frakt till ett företag) 
OBS! Skickar du paketet till ett ombud kommer det automatiskt att gå tillbaka till dig, vi har ej möjlighet att hämta ut ditt paket!

3. Vi packar upp och kontrollerar varan och sätter tillbaka pengarna till dig inom 30dagar.

Fraktbolag - Du väljer själv vilket fraktbolag du använder när du skickar tillbaka paket. Använd en tjänst avsedd för leverans till företag då vi inte har möjlighet att hämta paketet hos ombud.

OBS! Skickar du paketet till ett ombud kommer det automatiskt att gå tillbaka till dig.

Skicka till:

För alla rum
Basketbollsvägen 21
23842 Oxie

____________________________

Efter att vi har mottagit och kontrollerat varan så vi sätter in pengar på ditt konto inom 30 dagar. Vi förbehåller oss rätten att vid en eventuell retur av vara att göra ett värdeminskningsavdrag om varans skick har förändrats i sådan utsträckning att den inte längre går att sälja till en annan kund utan att göra ett avdrag på försäljningspriset. Går fakturatiden ut innan vi har hanterat din retur så går du in på Klarna.se eller via appen och bestrider fakturan själv.

Kontrollera alltid paket medan du är kvar på utlämningsstället! Ser du en uppenbar skada på kartongen eller hör att det skramlar misstänkt så öppna paketet när du är kvar på utlämningstället. Personalen där anmäler att kartongen är skadad.

kontakta oss via mejl reklamation@forallarum.se

OBS! En reklamation ska vara anmäld till oss senast tre dagar från att du har hämtat ut din vara.

Uppge ditt ordernr i mejlet. Om du inte upptäcker skadan förrän du kommer hem så tar du kontakt med oss då. Vi behöver alltid se fotografi på både skadad vara och emballage.

Vi står naturligtvis för eventuell returfrakt vid reklamationer. Sen skickar vi en ny vara till dig.

Önskas ingen ny vara, räknas beställningen som en vanlig retur och kunden står således för returfrakten.